dissabte, 31 de març del 2012

Fases de treball


FASE 1: Coneixement del casos i recollida d’informació.
DATA: Març                                                                          HORES: 5 hores

Objectius:
-     Conèixer la nova tutora de pràctiques.
-     Familiaritzar-me amb els casos amb els que treballa.
-     Assenyalar els trets característics.
-     Conèixer les noves demandes.

Destinataris/àries:
-     Directora del centre.
-     Tutora del centre.
-     Alumnes de la psicopedagoga.
-     Docents del centre.
-     Alumna en pràctiques.

ACTIVITATS I CONTINGUTS

1. Recopilació d’informació i documents del centre.
2. Entrevistes amb la directora i tutora externa del centre.
3. Coneixement d’alumnes i casos actuals.

INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

1. Recerca documental.
2. Entrevistes i reunions.

INDICADORS D’AVALUACIÓ

1. Quantitat d’informació recollida.
2. Col·laboració per part de l’equip del centre.



FASE 2: Anàlisi de la informació recollida.
DATA: Març                                                                          HORES: 5 hores

Objectius:
-     Analitzar la informació recollida.
-     Definir la demanda a partir de les dades obtingudes.
Destinataris/àries:
-     Tutora del centre.
-     Alumna en pràctiques.

ACTIVITATS I CONTINGUTS

1. Buidatge de les dades obtingudes.
2. Anàlisi de les dades.

INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

1. Observació directa.
2. Anotacions personals.
3. Entrevistes i reunions.

INDICADORS D’AVALUACIÓ

1. Resultats obtinguts.



FASE 3: Dissenyar la proposta d’actuació.     
DATA: Març i abril                                                               HORES: 15 hores

Objectius:
-     Definir els objectius de la intervenció i les fases de treball.
-     Consensuar el pla de treball amb la tutora del centre.
Destinataris/àries:
-     Tutora del centre de pràctiques.
-     Alumna en pràctiques.

ACTIVITATS I CONTINGUTS

1. Definir la intervenció i els objectius que es duran a terme.
2. Formular les fases del pla de treball.
3. Temporalitzar la intervenció.

INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

1. Entrevista amb la tutora del centre.
2. Anàlisi del pla d’actuació de la psicopedagoga.
3. Observació de sessions de treball.

INDICADORS D’AVALUACIÓ

1. Validació del pla de treball personal.
2. Informació recollida.
3. Viabilitat d’aplicació del pla de treball.



FASE 4: Intervenció, seguiment del pla i proposta de millora.
DATA: Abril, maig i juny                                                     HORES: 40 hores

Objectius:
-     Portar a terme el pla de treball.
-     Observació i intervenció en les sessions amb la psicopedagoga.
-     Dissenyar una proposta de millora.
Destinataris/àries:
-     Tutora del centre.
-     Alumnes del centre.
-     Alumna en pràctiques.

ACTIVITATS I CONTINGUTS

1. Dur a terme el pla de treball.
2. Assistir a diferents sessions.
3. Fer un seguiment dels casos on s’intervindrà.
4. Observar i participar.
5. Recollir informació.
6. Dissenyar una proposta de millora en un dels assessoraments.

INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

1. Entrevistes.
2. Observació directa.
3. Qüestionaris.
4. Tests.

INDICADORS D’AVALUACIÓ

1. Compliment dels objectius proposats.
2. Implicació dels diferents agents que intervenen.
3. Acceptació de la proposta.


FASE 5: Anàlisi i interpretació de la intervenció.
DATA: Maig i juny                                                                HORES: 10 hores

Objectius:
-     Analitzar el procés d’intervenció.
-     Avaluar la intervenció duta a terme.
-     Modificar les actuacions si es considera necessari.
Destinataris/àries:
-     Tutora del centre.
-     Alumna en pràctiques.

ACTIVITATS I CONTINGUTS

1. Anàlisi de la intervenció.
2. Avaluació de tot el procés.
3. Recollida d’informació.

INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES

1. Observació directa.
2. Informes de valoració.
3. Entrevista amb la tutora del centre.
4. Qüestionaris de valoració.

INDICADORS D’AVALUACIÓ

1. Implicació obtinguda.
2. Resultats de la intervenció.
3. Nivell d’assoliment dels objectius proposats.
4. Valoració de la tutora del centre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada