FASE 1: Coneixement del casos i recollida
d’informació.
DATA: Març
HORES:
5 hores
|
Objectius:
-
Conèixer la nova tutora de pràctiques.
-
Familiaritzar-me amb els casos amb els que
treballa.
-
Assenyalar els trets característics.
-
Conèixer les noves demandes.
Destinataris/àries:
-
Directora del centre.
-
Tutora del centre.
-
Alumnes de la psicopedagoga.
-
Docents del centre.
-
Alumna en pràctiques.
|
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
1.
Recopilació d’informació i documents del centre.
2.
Entrevistes amb la directora i tutora externa del centre.
3.
Coneixement d’alumnes i casos actuals.
|
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
|
1. Recerca
documental.
2.
Entrevistes i reunions.
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Quantitat d’informació recollida.
2.
Col·laboració per part de l’equip del centre.
|
FASE 2: Anàlisi de
la informació recollida.
DATA: Març HORES:
5 hores
|
Objectius:
-
Analitzar la informació recollida.
-
Definir la demanda a partir de les dades
obtingudes.
Destinataris/àries:
-
Tutora del centre.
-
Alumna en pràctiques.
|
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
1. Buidatge
de les dades obtingudes.
2. Anàlisi
de les dades.
|
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
|
1.
Observació directa.
2.
Anotacions personals.
3.
Entrevistes i reunions.
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Resultats obtinguts.
|
FASE 3: Dissenyar
la proposta d’actuació.
DATA: Març i
abril HORES:
15 hores
|
Objectius:
-
Definir els objectius de la intervenció i
les fases de treball.
-
Consensuar el pla de treball amb la tutora
del centre.
Destinataris/àries:
-
Tutora del centre de pràctiques.
-
Alumna en pràctiques.
|
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
1. Definir
la intervenció i els objectius que es duran a terme.
2. Formular
les fases del pla de treball.
3.
Temporalitzar la intervenció.
|
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
|
1.
Entrevista amb la tutora del centre.
2. Anàlisi
del pla d’actuació de la psicopedagoga.
3.
Observació de sessions de treball.
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Validació del pla de treball personal.
2.
Informació recollida.
3.
Viabilitat d’aplicació del pla de treball.
|
FASE 4:
Intervenció, seguiment del pla i proposta de millora.
DATA: Abril, maig i
juny HORES:
40 hores
|
Objectius:
-
Portar a terme el pla de treball.
-
Observació i intervenció en les sessions
amb la psicopedagoga.
-
Dissenyar una proposta de millora.
Destinataris/àries:
-
Tutora del centre.
-
Alumnes del centre.
-
Alumna en pràctiques.
|
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
1. Dur a
terme el pla de treball.
2. Assistir
a diferents sessions.
3. Fer un
seguiment dels casos on s’intervindrà.
4. Observar
i participar.
5. Recollir
informació.
6.
Dissenyar una proposta de millora en un dels assessoraments.
|
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
|
1.
Entrevistes.
2.
Observació directa.
3.
Qüestionaris.
4. Tests.
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Compliment dels objectius proposats.
2.
Implicació dels diferents agents que intervenen.
3.
Acceptació de la proposta.
|
FASE 5: Anàlisi i
interpretació de la intervenció.
DATA: Maig i
juny HORES:
10 hores
|
Objectius:
-
Analitzar el procés d’intervenció.
-
Avaluar la intervenció duta a terme.
-
Modificar les actuacions si es considera
necessari.
Destinataris/àries:
-
Tutora del centre.
-
Alumna en pràctiques.
|
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
1. Anàlisi
de la intervenció.
2.
Avaluació de tot el procés.
3.
Recollida d’informació.
|
INSTRUMENTS I/O
TÈCNIQUES
|
1.
Observació directa.
2. Informes
de valoració.
3.
Entrevista amb la tutora del centre.
4.
Qüestionaris de valoració.
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Implicació obtinguda.
2.
Resultats de la intervenció.
3. Nivell
d’assoliment dels objectius proposats.
4. Valoració
de la tutora del centre.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada