dissabte, 14 d’abril del 2012

Coneixement dels casos i recollida d'informació

Durant la primera fase he dut a terme la recollida d'informació necessària per conèixer la nova tutora del centre i els casos amb els que treballa. A més de les noves demandes que inicien en el mes de març o abril la seva exploració i intervenció.
He pogut tenir una visió general de la tasca que la meva tutora duu a terme, a més de decidir quin seria el meu horari durant les pràctiques, les meves tasques...

En aquest pràcticum II la meva tutora externa serà la Vanesa Ejarque, és llicenciada en Psicologia, Diplomada en Logopèdia i amb un Màster en Psicologia clínica i Psicoteràpia.
Les seves tasques principals són:
- Avaluació i Diagnòstic
- Reeducacions Logopèdiques. ( dislàlia, retard de llenguatge, trastorn específic de llenguatge, trastorns d'aprenentatge...)
- Psicoteràpia infantil i adolescent, orientació integradora.(TDAH, depressió infantil, límits i normes...)
- Orientació familiar
- Contacte amb les escoles i altres professionals.

El contacte tingut amb la tutora l’he realitzat a través de reunions i entrevistes, on ella m’ha donat a conèixer la seva tasca dins del centre i hem pogut parlar de la meva funció en el moment de realitzar les pràctiques. M’ha donat a conèixer la realitat de la demanda educativa de cada any, i hem em especificat en quins casos centraré la meva tasca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada